Sedangku membaca wajahmu Senyumanmu menggambarkan sesuatu Jika kau fahami isi hatiku Ku tak ingin waktu henti tanpamu Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Andai kau dapat memahami Bahawa ku menangung semua ini Bukan niatku ingin kau pergi kerna ku masih terhenti di sini Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Read more: http://lirik-lagu.info/asfan/lirik-terhenti-di-sini-asfan/#ixzz1jR2Bpz2F

My Geng

Wanted


Salam.
Hye kepada semua kawan-kawan.
Eerm...
SOry lah sebab ABK menyepi buat sementara sebab ada kerja.
Tapi apa-apapun.
Harap kepada mereka yang menang contest haritu dah dapat hadiah yang
ABK bagi.

Ok..tanpa membuang masa.
Jom kita tengok.
Siapa manusia kat atas ni?
Kepada mereka yang mengenali dirinya.
Boleh hubungi ABK di talian bebas tol.
Buat masa ni dia sangat dikehendaki.

Kenapa?
Sebab dia bertanggungjawab buat manusia macam saya rasa rindu.!!

p/S; tak tau nk update apa.
jgn marah ok my lovely fren!

Please Comment after reading

7 pendapat pakar:

Kiera Zainal said...

Oh awek!

tunz said...

cepat lah anta tanda!!!!

Scarlett O'Hara said...

Wah!bakal suri rumah ke tu?

Ini Kisah Tia said...

cepat2 lah masuk meminang :)

Ali said...

buat bini terus. elak zina. :)

Sudi tak komen blog i ??
http://alibasyir.blogspot.com/

Iena Eliena said...

salam..
singgah follow sini :)
jom follow cik iena jugak(^_~)
www.ienaeliena.com

#ciksuzlin said...

Salam~ kita datang BW sini dari bloglist Kak Mia! <3