Sedangku membaca wajahmu Senyumanmu menggambarkan sesuatu Jika kau fahami isi hatiku Ku tak ingin waktu henti tanpamu Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Andai kau dapat memahami Bahawa ku menangung semua ini Bukan niatku ingin kau pergi kerna ku masih terhenti di sini Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Read more: http://lirik-lagu.info/asfan/lirik-terhenti-di-sini-asfan/#ixzz1jR2Bpz2F

My Geng

GOOD LUCK AND HAPPY NEW YEAR

Terlebih dahulu aku nak mintak maaf
sebab lama tak
update blog.
Bukan sebab aku dah tak berminat.
Tapi sekarang aku sibuk degan paper final aku.
Dalam selit sepit.
Aku try gak update walaupun entry tak seberapa seronok.
Dun worry.
Cuti kali ni akan ada cerita seronok yang aku nk share.



Tadi 4hb merupakan 1st paper aku.
huh.
Susahnya yang teramat.
Hanya tuhan je lah yang tahu.
Apa yang aku baca memang ada keluar.
Tapi jawapannya kena lebih detail.
Tak sangka plak soalan-soalan macam tu boleh keluar.
Haisshh...
Pasrah je lah..

SPECIAL FOR MY LOVER.
Thank sebab sudi sambut new year sama-sama.
Rasa happy sangat-sangat.
Lagi-lagi dapat tengok cite kelakar tu.
huhu.
Apa-apapun.
Gud luck for ur paper 5hb Jan ni.
Wat yang terbaik ok.
Jadilah golongan pendidikan berminda kelas permata.
Amin...

Please Comment after reading

1 pendapat pakar:

norhidayah sukri said...

kte nak sambut ngn aku = =