Sedangku membaca wajahmu Senyumanmu menggambarkan sesuatu Jika kau fahami isi hatiku Ku tak ingin waktu henti tanpamu Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Andai kau dapat memahami Bahawa ku menangung semua ini Bukan niatku ingin kau pergi kerna ku masih terhenti di sini Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Read more: http://lirik-lagu.info/asfan/lirik-terhenti-di-sini-asfan/#ixzz1jR2Bpz2F

My Geng

Please Forgive Me )=

Tatkala kita sedang seronok.
Kadang-kadang kita lupa akan diri kita yang sebenarnya.
"Kalau lembu dipegang pada talinya"
"Maka manusia pula dipegang pada janjinya"
Itu lah yang membezakan manusia dan haiwan.



"saya sayang awak sangat-sangat"
"saya janji takkan pernah kecewakan awak"

Nilah perkataan yang akan selalu kita dengar dari pasangan-pasangan kita.
Tapi apa buktinya?
Tu lah manusia. Yang buruk mudah je nampak.
Tapi kalau yang baik. Guna 10biji mata pun susah nampak.
Ni adalah lumrah kehidupan yang terpaksa kita sama-sama tempuh.

THIS IS MY LOVE STORY


Dulu awak mula-mula kenal.awak suruh saya berhenti merokok.
Tapi saya cakap tak boleh.
Tapi sebenarnya saya dah cuba.
Selama 6 tahun saya cuba berhenti merokok untuk buktikan yang saya sayang awak.
Sekarang saya dah berjaya berhenti merokok.harap awak nampak akan kesungguhan saya.

Awak suruh saya jagan marah kalau awak jujur terhadap saya. Sikit pun saya tak marah awak walaupun kadang-kadang perkara tu amat menyakitkan hati saya.
Tapi tak apalah. Demi janji saya kat awak.
Saya tak nak marah awak.
Harap awak boleh paham isi hati saya.

Awak ingt tak masa saya sakit teruk dulu masa gi laut. Hari tu saya dah janji nak datang rumah awak.
 Tiba-tiba saya demam dah rebah.
Tapi saya kuatkan hati jugak datang rumah awak dalam keadaan hujan-hujan.
Terima Kasih sebab tolong jaga saya masa tu.


Sekarang kita berjauhan.
Tapi saya berjanji akan selalu jenguk awak kat sana.
Saya tak pernah lupa untuk datang tengok awak.
Walaupun saya sibuk masa tu.
Saya cuba juga untuk tepati janji saya pada awak.

Tapi satu je yang saya rasa bersalah dan kecewa sangat.
Saya minta maaf sangat-sangat.
Bukan saya tak sudi or tak boleh menerima.
Tapi kita kena terima hakikat yang kita masih belajar.
Insyaallah, klu ada rezeki yang panjang.
Satu hari nanti saya akan jadikan awak yang halal terhadap saya.
Sama-sama kita berdoa.


Please Comment after reading

4 pendapat pakar:

Miss Zue said...

Amin..InsyAllah..Moga dpermudahkan segala urusan:)

cik alin gedik ! said...

wuuu ..so sweeett ok ..hehehe .. =D

adlina said...

"satu hari nanti saya akan jadikan awak yang halal terhadap saya"....statement yg paling dinanti2kan oleh para gadis..hehe..bagus2..

Gaung aka fahamimajid said...

macam hero hindustan baiya..dah rebah ,bgun balik, rempuh hujan jumpa yang tersayang..perghh so hindustan deii machaaa