Sedangku membaca wajahmu Senyumanmu menggambarkan sesuatu Jika kau fahami isi hatiku Ku tak ingin waktu henti tanpamu Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Andai kau dapat memahami Bahawa ku menangung semua ini Bukan niatku ingin kau pergi kerna ku masih terhenti di sini Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Read more: http://lirik-lagu.info/asfan/lirik-terhenti-di-sini-asfan/#ixzz1jR2Bpz2F

My Geng

KUCING PUN PANDAI CEMBURU LAH!

Oh kengkawan. Topik kita harini ada lah berkaitan dengan cemburu.
Apa yang aku nak jelaskan kat korang adalah berkenaan dengan pasangan yang cemburu buta.
Aku pun rasa hairan sebab ramai orang putus cinta akibat daripada cemburu buta ni.
Patut ke korang cemburu?

ha ha ha ha.
mesti lah patut.
orang bercinta ni.
Normal lah ada perasaan cemburu.
Kalau tak cemburu.
Maknanya korang ni kurang normal.

Antara lelaki dengan pompuan,mana lebih kuat cemburu?
huhuhu..
Walaupun aku seorang lelaki.
Tapi aku mengaku.
Actually, lelaki lebih kuat perasaan cemburu daripada wanita.
Buktinya?
Ramai wanita kat negara kita ni kena kongkong oleh lelaki.
Sebab?
Lelaki takut awek-awek dia or bini-bini dia kena usha dgn laki lain.
Percayalah...

Lelaki lebih kuat perasaan cemburu berbanding wanita.

Skang baru masuk pasal kucing.
he he he.
Aku ada 3 keping gambar gambar untuk korang.
Gambar 1 dan 2.
dialog nya aku sediakan.
Please korang wat dialog untuk gambar ketiga.
Harap korang bley kreatifkan diri.
=)


GAMBAR 1



Kucing 1= saya cintakan awak sangat2. Saya akan jaga awak selagi saya masih hidup

Kucing 2= ala...jangan lah cakap macam tu. Malu saya.
Kucing 3= oi kucing 4..ko tgk tu...EX ko menggatal dgn jantan lain.
Kucing 4= ko diam lah..aku tau lah apa aku nak buat.


GAMBAR 2




Kucing 1= eh sayang. Sapa plak ni. Tiba-tiba je muncul.

Kucing 2= eh...alamak..er.....xkenal lah sayang. Kawan abang ke?
Kucing 3= Erm...ulat bulu dah naik daun lah.redha je lah klu dah putus
Kucing 4= Tumpang lalu. tlg jgn buat maksiat kat sini. Sakit mata aku tgk.tunggu aku buta dulu.

GAMBAR 3



TOLONG SAMBUNG YE KAWAN2!!!
hahahaha!!!


Please Comment after reading

4 pendapat pakar:

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

waaa!!! tak suka kucingg!!!

AkuBudakKampung.com said...

lol..
haha..
pelik je xsuka.
=)

izzaty hazwany said...
This comment has been removed by the author.
izzaty hazwany said...

okey , besttttt >,<
tapi tatau nk buad dialog untuk yg gamba ketige tu