Sedangku membaca wajahmu Senyumanmu menggambarkan sesuatu Jika kau fahami isi hatiku Ku tak ingin waktu henti tanpamu Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Andai kau dapat memahami Bahawa ku menangung semua ini Bukan niatku ingin kau pergi kerna ku masih terhenti di sini Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Read more: http://lirik-lagu.info/asfan/lirik-terhenti-di-sini-asfan/#ixzz1jR2Bpz2F

My Geng

Thank My Jam Loceng


Dalam dunia ni..
Ada dua orang yang menjadi jam loceng aku.
Kalau dulu masa zaman sekolah.
Mak aku lah tiap2 hari tlg kejutkan.
huhu
Serius...rindu sgt zaman tu..
Aku lah manusia paling susah nak bangun pagi.
hahahaha..





Tapi sekarang..
Bile dah masuk U..
huhu
Cik Wana kita lah yang kena tlg kejutkan.
hahaha..
Baru bercinta..
Dah tunjukan komitmen tinggi.
Susah ni nak cari org mcmni zaman skang.


Gambar Jam Loceng aku.(Cik Wana)

Apa-apapun..
Setelah aku melangkahkan kaki di Universiti.
aku amat berterima kasih pada My Mum sebab bersusah payah membesarkan
dan mendidik anakmu ni.
Love U So MUCH mum!!

P/S; ANAK-ANAK TAKKAN TAU BETAPA
BESARNYA KASIH SYG IBU BAPANYA
KPD MEREKA SEHINGGA MEREKA SENDIRI
MENJADI IBU DAN BAPA.



Please Comment after reading

0 pendapat pakar: