Sedangku membaca wajahmu Senyumanmu menggambarkan sesuatu Jika kau fahami isi hatiku Ku tak ingin waktu henti tanpamu Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Andai kau dapat memahami Bahawa ku menangung semua ini Bukan niatku ingin kau pergi kerna ku masih terhenti di sini Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Read more: http://lirik-lagu.info/asfan/lirik-terhenti-di-sini-asfan/#ixzz1jR2Bpz2F

My Geng

Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com

Ok Kawan-Kawan.
Disini ada segmen baru lagi.
Jom Join daripada Tak Buat Apa2.
Wang Kertas Set RM20 --> 2 pemenang

Wang Kertas Set RM5 dan RM1 --> 5 pemenang

Nampak tak duit kat atas ni?
hahaha..
Siapa nak?
Tlg angkat ketiak sikit..
huhuh
Gogurau je lah...
Segmen ni dibuat oleh Cik Eyriqazz
barang siapa yang berminat nk join.
Boleh lah click kat nama beliau.
Saya telah ditag oleh Mrs Adam.
tQ sbb ajak.

Cara-cara nak join..
1) Buat satu entry " Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com" dan linkkan ke entry ini.(Ok..dah siap)

2) Di entry anda itu, letakkan satu permalink entry terbaik di blog anda (blog anda bukan blog eyriqazz ya)  dan lengkapkan ayat ini " Entri INI saya rasakan entri terbaik saya kerana _____________________________ "
My Answer
Saya rasa entry terbaik saya adalah entri berkenaan segmen pertama saya yang bertajuk JOM BLOGWALKING BERSAMA AKU BUDAK KAMPUNG kerana melalui segmen yang saya buat. Saya dapat kenali lebih ramai para blogger yang aktif dan rajin membuat segmen. Selain dapat menambah bilangan follower. Kita juga akan dapat saling bertukar pendapat dan berkongsi ilmu pengetahuan yang kita tak tahu.
Sekian Sahaja.


3) Tagkan at least 3 orang rakan blogger untuk join contest ini (TIDAK WAJIB)
(Macam biasa, Kak Mia, Kak Scarlet dan Cik Dayah jadi sasaran)


4) Done . Hantarkan permalink entry anda di SINI
(done jugak!)

5) Tarikh tutup 31 January 2012. 


Please Comment after reading

0 pendapat pakar: