Sedangku membaca wajahmu Senyumanmu menggambarkan sesuatu Jika kau fahami isi hatiku Ku tak ingin waktu henti tanpamu Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Andai kau dapat memahami Bahawa ku menangung semua ini Bukan niatku ingin kau pergi kerna ku masih terhenti di sini Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Read more: http://lirik-lagu.info/asfan/lirik-terhenti-di-sini-asfan/#ixzz1jR2Bpz2F

My Geng

Antara Exam dan Dunia(awek no 2?)

Salam diucapkan terlebih dahulu.
Hari ni aku akan bercerita pasal exam aku.
Dalam keadaan semua org busy prepare untuk final.
Apa yang aku dah buat?
Masa dah semakin suntuk.

Makin nak dekat exam.
Makin ramai yang ajak aku berlawan dota.
haiiyaaa..
Boleh mati maaa macam ni.
Please kawan-kawan.
Jangan ajak aku berdota lagi.

Tu baru pasal dota.
Ni pasal facebook n blog plak.
erm...
Tak tau nak cakap.
Memang susah nak putus dgn awek aku no2 yg bernama BLOG ni.
Sayang sgt kat die.
huhuhu
Rasa kelakar lah plak.

Sebelum aku membebel banyak2..
Jom tgk jadual exam aku.
Agak menyeramkan....
SCCA2033 MEDIA DAN MASYARAKAT  04/01/2012  02:30 PM
SCCA1023 TEORI KOMUNIKASI  08/01/2012  08:30 PM 
STID1103 APLIKASI KOMPUTER DALAM PENGURUSAN  09/01/2012  09:00 AM 
SCCA1013 PENGANTAR KOMUNIKASI  13/01/2012 08:30 PM 
SCCA2023 KOMUNIKASI KEMANUSIAAN  19/01/2012  09:00 AM

Yang membuat aku jadi sakit hati.
Kenapa mesti aku setiap semester
yang kena tutup pintu pagar UUM.
Adei..
Please lah..
Bagi lah peluang kami untuk pulang awal.
So sad...

Apa-apa pun kepada rakan-rakan aku yang akan
berjuang pada final exam sem ni.
Aku doakan yang terbaik untuk korang.
Do de best ok sebab korang memang best.
Study hard.!!
Chaiyok3!!


Please Comment after reading

4 pendapat pakar:

Unknown said...

All the best final exam.. sudah-sudah main dota tu.. hee. study lagi.. lepas final exam, dating la dengan dota tu puas-puas. First time jejak sini.. Hai, awak :D

AkuBudakKampung.com said...

thank u sbb sudi2 jejakan kaki disini.
=)

Unknown said...

gud luck.. x lama lagi jer tu.. selamat mengulangkaji..

rindunya kat UUM.. ntah bila nak jejak kaki ke sana lagi..

AkuBudakKampung.com said...

lah..penh dtg ke kak yong?
huhuhu
seronok x?