Sedangku membaca wajahmu Senyumanmu menggambarkan sesuatu Jika kau fahami isi hatiku Ku tak ingin waktu henti tanpamu Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Andai kau dapat memahami Bahawa ku menangung semua ini Bukan niatku ingin kau pergi kerna ku masih terhenti di sini Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Dirimu menyalahkan sebuah erti Tapi diriku masih terhenti di sini Dan jalanku masih belum dapat ku pasti Namun diriku masih terhenti di sini Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Tiada daya untuk ku lakukannya Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta Read more: http://lirik-lagu.info/asfan/lirik-terhenti-di-sini-asfan/#ixzz1jR2Bpz2F

My Geng

Trip 20hour travel from Kedah-Jb(new record)

Selamat bercuti pertengahan semester bagi sesi 2011/2012..
ni lah ayat paling seronok bagi pelajar2 di negara..
but...the story is about...mcmane trip ni bley jadi 20hour utk smpai???
sptutnye...12jam bley smpai kowt...
ticket..kul9pm...
9pm pun...geng2 jb dah siap dah tunggu bus 5star ni...amek ko.!!kul 10pm bru smpai..then??
kul11pm bru gerak gi Jb...^___^malangnyeeee~~
ok...kul 12,30 kitorang berhenti makan,,,perut pun lapar...exited sgt smpai x sempat makan..masa utk makan sja 40minit...zzzz~~!!janji kenyang yek....
bru jalan sikit...berhenti lagi kul 2am!!sakitnye aty aku!!kali ni rehat jap 30minit..minum air..ok lah..fine...maybe driver penat.
dah lah lambat..bley plak die nak hantar vip fren die kat duta si driver ni...haiiyaaa!!!
layan kan je...kul6.30am...solat dulu kat pam minyak duta...
lpas tu gi sarap kat serdang plak kul 9am...zzzz
masa on de way gi SERDANG...
aku-pak cik yakin ke btl jalan ni??
p.cik-yakin..aku org lama..dulu aku bawak bus express..confirm xsalah..
aku-ohhh...ye ke pak cik...abis asal lambat ni??
p.cik-aku cari jalan kuching..klu guna jalan lain nanti sesat pulak..
aku-tadi kata org lama...takot sesat jugak ek..
TIBE2~~
p.cik-ko tgk!!!dah aku salah jalan..nk gi KLCC plak...ko lah ni membebel je...
aku-ok ar tu kite jalan KLCC..ada package..
p.cik-aku xada hal klu budak2 dlm bus ni semua tadika...zzzzzzz

perjalanan dari SERDANG ke Batu Pahat plak ada 2 kali berhenti...
then, ke KLUANG 2kali berhenti
ke Pontian,2kali berhenti..
Lastly aku di Larkin yg indah pada tepat jam 5ptg
smpai uma tepat jam 7.30pm

SOALANNYE~~Bape Kali Ek Berhenti???

tgk gmbr membe aku smpai tido pon mcm zombie...ponat sgt dlm bus..but kami still ok..
bley karaoke lagi beb!!
bhahaha!!!!










-Yang ni plak ikan2 semasa kami berhenti di perhentian mana ek..yong peng eh??
eh...lupa lah...





wajah2 ceria si malang ketika berada di duta^^

Please Comment after reading

0 pendapat pakar: